Известие

Collapse
No announcement yet.

Придърпване в ниските обороти...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Аз преди вече незнам колко години си купих NGK/NTK сонда и все още работи нормално... втора генерация сменям и все с тази сонда работи колата. Ти бош ли пазаруваш?
    Сондата знам че я убива, ако има изгаряне на голямо количество масло, примерно.


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

    Comment


    • #47
      Бош беше по спомен тая.... Понеже АГУ-то има повече водни изпарения и те убивали сондата.... Ама толкова бързо да умре баси Почти съм докарал колицата в нормален режим на работа. Днес запали много по-добре от предните пъти.... Сега остава да видя с мойто си ЕКУ как ще е или ще търся някой доста разбиращ мапер да оправи работите.
      Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от aRm Покажи съобщение
        Бош беше по спомен тая.... Понеже АГУ-то има повече водни изпарения и те убивали сондата.... Ама толкова бързо да умре баси Почти съм докарал колицата в нормален режим на работа. Днес запали много по-добре от предните пъти.... Сега остава да видя с мойто си ЕКУ как ще е или ще търся някой доста разбиращ мапер да оправи работите.
        Добър мапер, за верижна!!!
        Подвикни ако го намериш, че и аз маи си търся такъв
        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
          Добър мапер, за верижна!!!
          Подвикни ако го намериш, че и аз маи си търся такъв
          Не е ли възможно ? Очевидно някой е мапвал мойто си еку ама без ефект, защото със стоково върви доста по-приятно колата.... 😀 Ще разпитам малко по въпроса...
          Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

          Comment


          • #50
            Кова е кто лада седмица съвършенството не се нуждае от промяна. Сега майтапа на страна на тези компютри май се сапоява разпояваха накакви чипове и т.н. Следователно трябва и програматор за този чип незнам дали няко пази такава техника.
            Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от nedko87 Покажи съобщение
              Кова е кто лада седмица съвършенството не се нуждае от промяна. Сега майтапа на страна на тези компютри май се сапоява разпояваха накакви чипове и т.н. Следователно трябва и програматор за този чип незнам дали няко пази такава техника.
              Чипа е на цокъл и нищо не се запоява... Маха се единия и се слага другия... Вече и по магазините ги нямат тея епроми... (програматори имам за тях по спомени)
              Кои ще се хване да рови и преправя обаче данните в тоя чип не ми е ясно... По-добър ефект би имало да се попрегледа и подмени това онова в двигателния отсег...
              Чип с изместен аванс и вдигнат ограничител (7300) трябва да имам някъде също така, но на практика ефекта не е нещо невероятно...
              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

              Comment


              • #52
                Според мен е по-добре да се ползва стоково еку и да се провери какво е сдало багажа.
                Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

                Comment


                • #53
                  Амии, така... Обобщението е, че със стоково ЕКУ и каране няколко дни само на бензин ми изчезна грешката за ламбдата.... Не светва инжекциона. Колата пали в пъъъъъти по-добре от преди това, но според мен има какво още да се желае. Иначе като придърпване в ниските, трябва да я настроят на газ тия дни и ще видим дали продължава да тресе. Та главните виновници се оказаха датчик за температурата на инжекциона и дебиЛомер. Като за дебиломера в момента е настроен и колата държи доста добри и обороти на празен ход ~820 на напълно загрял мотор и е доста спокойна, почти не трепва. За вървеж може би не е това което трябва да е, но по-натам бих пробвал и с друг неотварян дебитомер.

                  П.С: Възможно ли е ламбдата да се е оправила ? И ако да - то как да я запазя здрава при работа на газ ?
                  Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

                  Comment


                  • #54
                    Да обновя темата ! Както четох и в други форуми на другите марки със абсолютно същите проблеми и мъки и без решение ! Проблемът със студения старт отново се появи ! Даже върти 1-2 оборота повече за да запали.... Запали ли, загрее ли и няма проблем, но сутрин студения старт е ужасен. Днес купих чисто нов датчик, но вече се съмнявам да има проблем в него. Голяма мъка, не е нищо особено като проблем, обаче ми къса нервичките
                    Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от aRm Покажи съобщение
                      Да обновя темата ! Както четох и в други форуми на другите марки със абсолютно същите проблеми и мъки и без решение ! Проблемът със студения старт отново се появи ! Даже върти 1-2 оборота повече за да запали.... Запали ли, загрее ли и няма проблем, но сутрин студения старт е ужасен. Днес купих чисто нов датчик, но вече се съмнявам да има проблем в него. Голяма мъка, не е нищо особено като проблем, обаче ми къса нервичките
                      Преди да запалиш.... Отваряш капака и при ония 3/4 релета намираш кое е за помпата и и пускаш на нея напрежение да има читаво налягане в реиката...
                      Пробваш тогава как ще запали.
                      Идеята ми е да подкараш помпата да върти и ти тогава да палиш (с вече въртяща се помпа) за да се види разлика има или няма.
                      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                      Comment


                      • #56
                        АКО палиш на бензин, е много вероятно да са зле бензиновите инжектори, заради газта.


                        Даването на газ, води до пристрастяване!
                        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                        Volvo V50 2.0D by RuBig

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                          АКО палиш на бензин, е много вероятно да са зле бензиновите инжектори, заради газта.
                          Баи Иване... Колата е екипирана с инжекцион газов...
                          Доста по-трудно се зацапват с тая апаратура бензиновите дюзи сеш се...
                          Аз си мисля че не му държи налягане в реиката и за това припалва по-тегаво.. (предположение е само)
                          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                          Comment


                          • #58
                            Сложих друга рейка в комплект с инжекторите и хОй..... Тия дни ако ми остане време ще пробваме варианта с налягането в рейла.
                            Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от aRm Покажи съобщение
                              Сложих друга рейка в комплект с инжекторите и хОй..... Тия дни ако ми остане време ще пробваме варианта с налягането в рейла.
                              Дюзите на 155-ца са много старовремски и ужасно трудно се затлачват!!
                              За да се инати точно при паленето аз не мисля че е от "искренето" а от горивото! Пусни помпата да нагнита и тогава пали да видим какво ще се случи
                              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                              Comment


                              • #60
                                Сутрешното палене от втория път няма нищо общи с ламбда сондата. Тя там просто не работи.
                                Щом си на газ, то първо се започва със свещите. Ако имат голямо разстояние между електродите ще прави точно описаните проблеми. Лошо палене и придърпване в ниските обороти. Пробиват и кабелите и бобините.
                                Като начало си сложи едни иридиеви свещи. Ще останеш изненадан от резултата.
                                Да се върнем към трудното палене на бензин сутрин. Мимо е прав за горивото. Пикаеща дюза е нещото, което не държи налягането на бензина в рейката. При нас имаме и едно маркуче, заради което мнозина са си продали 33-ките или са слагали, газ, метан.... Това се установява, като се сложи манометър да се види налягането в рейката.
                                Относно токовете.
                                Тука съвсем не са безобидни нещата. На главните релата има значителен товар. Бобини, помпа, дюзи, клапан за бензинови пари, подгряване на сондата....Тия релета се износват, при това постепенно и не се усеща. Като резултат искрата е слаба, помпата само бръмчи и общо нещата са сговнени.
                                Мимо ти каза да сложиш само на помпата директен плюс от акумулатора, а аз ти казвам да си направиш четири кабела с мъжки кабелни обувки, да свалиш релетата и да ги набуташ в клеми 87. После и четирите на акумулатора и пали! Даже я подкарай!
                                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                                Comment

                                Working...
                                X